Mlađa djeca koja se nekvalitetno hrane, odnosno unose mnogo slatkiša i sokova, mogu imati niži koeficijent inteligencije u odnosu na svoje vršnjake.
Istraživači sa australskog Sveučilišta u Adelaide proučavali su prehrambene navike više od 7.000 djece u šestom i 15. mjesecu života, kao i dvogodišnjake.
Zatim su mjerili njihovu inteligenciju kada su napunili osam godina. Djeca koja su dojena u prvih šest mjeseci i jela zdravu hranu – mnogo voća, povrća i mliječni prerađevina, imala su viši koeficijent inteligencije za dva stepena, u odnosu na svoje vršnjake koji su unosili mnogo šećera.
Dr. Lisa Smithers, voditelj istraživanja kaže da čak i umjetna hrana negativno utječe na inteligenciju djece od šest mjeseci, ali da kod dvogodišnjaka izaziva pozitivne efekte.
Urban MAG Nova dimenzija magazina! Magazin za urbane, ali i one malo manje urbane!
